פעילות
תמיכה ומיקור חוץ
פתרון מיקור החוץ נועד לשרת ארגונים המעונינים להישאר בחזית הטכנולוגיה ומצד שני להתייעל ולחסוך.
פתרון מיקור החוץ מעניק לארגון את היתרונות הבאים:
- רמת שירות גבוהה.
- אנשי מקצוע מעולים.
- מעבר של ידע וניסיון שנצברו בבית התוכנה במשך זמן רב.
Gonet מספקת שירותי מיקור חוץ בתחום הפיתוח, ניתוח מערכות, תשתיות תוכנה, ייעוץ, ליווי פרויקטים, Help-Desk הדרכה והטמעה.
השירותים ניתנים על בסיס ייעוץ חד פעמי או בהתקשרות ארוכת טווח לאספקת שירותים מקצועיים.
ייעוץ אסטרטגי
- הכנת תוכניות אב למחשוב והכנת תוכניות עבודה.
- כתיבת מכרזים וניהולם.
- ייעוץ בבחירת מערכות מידע לארגון בתחומי שכר, כח אדם, ניהול שעות, נהול פרויקטים.
- ארגון תחום השירות של יחידות המחשב.
- בחינת מערכות מחשוב מרכזיות ובחירת פתרונות טכנולוגיים.
- הקמת מרכזי תמיכה.
ייעוץ טכנולוגי
שירות זה מתבצע על ידי מומחים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. השירות כולל ליווי פרויקטים, חונכות לתוכניתנים, הסבת תוכניתנים לעבודה בטכנולוגיות חדישות, בניית ארכיטקטורה לפרויקט וסיוע בפתרון בעיות טכניות.
ייעול וחיסכון
- פתרונות להתייעלות וחיסכון בחוזי שירות.
- חיסכון בעלויות מרכזי תמיכה.
- חיסכון בעלויות תחזוקת מערכות, בתשתיות ושירות.
הדרכה
קורסים ייחודיים המיועדים להכשיר אנשי מחשוב מקרב קהל לקוחותינו בנישות מיוחדות. הקורסים נפתחים ביוזמתנו או לפי דרישת לקוחות. לרוב מדובר בהכשרות קצרות ממוקדות טכנולוגיה או מוצר.
הטמעה
הטמעת מערכת מידע הינה שלב קריטי במחזור החיים של פרויקט. אנו מנצלים את הידע הרב שניצבר בתהליכי הטמעה בארגונים גדולים ועסקים בהטמעת מערכות מידע תפורות ומוצרים סטנדרטיים.